15 Mart 2010 Pazartesi

Fotosentezim Biçim Biçim

Öncelikle günün facebook malı ile başlayalım:

Neyse devam edelim.Bu aralar Legion'u seyrettim.Ne diyeyim bilemiyorum ki,sadece Grey's Anatomy'de ki kızıl ablamı görünce mıhlandım,ondan sonra ne seyrettim ne oldu pek bilmiyorum.Melekler,cebrail,mikail,michael vs.:=)))) çok komikti lan.

Cillop türünden enfes bir belgeseldi,kesinlikle seyretmenizi tavsiye ediyorum,sadece güneş sistemimiz ile kalmıyor,samanyolu galaksisine oradan da diğer galaksilere el atıyor.Düşündüklerinizin,hayal ettiklerinizin çok ötesinde.

Emule'a bir ton belgesel yükledim,bakalım ne zaman bitecekler,divxplanet'te türkçe dublajlı sunumlar var ilgilenenler  buraya tıklasınlar.Known Universe'ın 6 bölümden oluşan serisi.

Bunun dışında türkçe altyazıları mevcut olan ve de 1. sezon çevirileri hala devam eden The Universe'ında ilk sezonunu emule'a attım.Yine merakla beklediğim History Channel'ın Life After People belgeseli var. Eğer insanlar dünyadan bir an için silinseler,yarın,bir hafta sonra,bir ay sonra ne olurun anlatıldığı çok ilgimi çekmiş bir yapıt.Türkçe altyazısı Divxplanet'te bulunmakta.

Bir de BBC yapıtları var.The Private Life Of Plants serisini de indirmekteyim,yine bunun da türkçe altyazıları bulunmakta.Bitkilerin gizli dünyasına girecekmişiz.Böcek yiyen türlerinden tutun da ömrümüzde ilk defa göreceğimiz bir sürü fotosentez güzeli ağırlayacakmış bizi.Aldığımız bilgiler bu yönde.


Başka başka Friends'in tüm sezonlarını emule'dan indirmek akıl karı iş değilmiş.Çekilecek çile değil gerçekten de,tekrar rapid'e para yediricem sanırım.







Bizim karıncayla deprem tahmini yapan abimiz,bugün yine bir şey yumurtladı,umarım korktuğumuz başımıza gelmez,valide sultanın bütün akraba kesimi istanbul'da olunca bir de benimle beraber bu karınca tahminlerini okuyunca telefona sarıldı,pek dinlemedim de milleti ayaklandırmamıştır umarım.Çok fena halde telaşlıdır.

2 yorum:

  1. şu günün fesbuk malına bittim yaa :] neden benim böyle fotoğrafım olmadı yahu, neden???

    bu arada belgesel önerileri muhteşem oldu, vuralım torentin gözüne gözüne.. eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu bana =) rica ederim.

    YanıtlaSil